Job 14 van 46


Report this listing

Solliciteren



Teamlead IT Helpdesk


Functie

Als Teamleader IT Helpdesk krijg je de verantwoordelijkheid over het aansturen van het service desk team en het opvolgen van de operationele dienstverlening volgens de SLA’s . Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:

• Coachen van een 8-tal service desk medewerkers

• Zorgen dat de dienst gezien wordt als partner voor de interne business

• Instaan voor het leveren van een efficiëntie en doeltreffende service

• Coördineren en organiseren van verschillende activiteiten binnen IT support

Operationeel meewerken

• Het opmaken van een planning en taakverdeling voor het team

Teammeetings organiseren en leiden

• Uitwerken, implementeren en documenteren van de processen

Bedrijfsprofiel:

Vast Contract - Regio Waregem

#teamlead #helpdesk #support

Onze partner is op zoek naar een Teamleader IT Helpdesk om hun service desk team aan te sturen. Dit gerenommeerd distributiebedrijf is gelegen in de regio Waregem en is gespecialiseerd in de verdeling van elektrotechnisch materiaal, technische oplossingen en diensten. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!

Jouw profiel

Als Teamleader IT Helpdesk ben je in het bezit van een bachelor opleiding aangevuld met enkele jaren werkervaring in een leidinggevende rol binnen een IT omgeving. Verder ben je ook communicatief vaardig in het Nederlands , Frans en Engels . Daarnaast werk je georganiseerd , gestructureerd en klantgericht . Tot slot ben je gedreven en kan vlot zelfstandig aan de slag.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
  • De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
  • Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren

Aanbod

Als Teamleader IT Helpdesk mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Tot slot kom je terecht in een stabiele omgeving en kan je werken in glijdende uren en krijg je de mogelijkheid tot telewerken.

Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht